Selasa, 30 April 2013

TERKENA!!! YB MIDAH BAKAL BERHADAPAN HUKUMAN RAKYAT!!!

Hari ni ada ceramah nak diadakan di rumah blogger tegar umno sekupang dua. speaker dan sound sistem pun tak berpasang. Kesian tengok ceramah Midah di Pengkalan Pegoh tak dapat sambutan. Pengundi pengkalan pegoh dah menyampah dengan midah. Ketua cawangan umno pengkalan pegoh sendiri pulaukan ceramah yang diadakan di rumah penyokong tegar blogger sekupang dua.... INI BERMAKNA AHLI UMNO BAHAGIAN GOPENG & RAKYAT DI DALAM DUN SUNGAI RAPAT TIDAK MAHUKAN PERASUAH INI LAGI DIDALAM SIDANG DUN NEGERI PERAK... TAKBIR!!!! ALLAHU AKBAR!!!!!!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bodonya ko, perangai ko memang pukimak. Aku pegi semalam sampai tak boleh nak lalu jalan didepan rumah sekupang. Sampai Orang PAS senyap tertelan anak bewok, amacam PAS pengkalan Pegoh malu woo, tengok muka haram jadah sama lu la bila kena terjah sekupang

Ekekekeke hilang telor orang PAS kah berdekah

Tanpa Nama berkata...

Buang la lu punya sarban, tanggallah lu punya jubah, cucilah lu punya otak. Sini lu boleh tipu la, tapi dengan Allah lu pun tipu juga. Lu punya hati sudah hitam, menipu pun lu sanggup. Nanti lu jawab la sama Allah sebab lu tipu dan fitnah pada oranh lain

Tak payah la lu brlagak alim , tak payah la lu nak tunjuk macam lu baik sangat, tapi hati lu memang bangkai beb sudah hitam lu punya hati

Kenapa lu tak cerita berpa ramai yang hadir sampai markas PAS lu punya tempa memang merah muka kena balun dengan sekupangdua

Kelambu Terbakor berkata...

HAHAHAHA... MIDAH KALAH LA WEI!!!!! PADAN MUKA!!!!