Selasa, 30 April 2013

APABILA SEORANG BEKAS YB BENGAP BERTEMU RAKYAT CERDIK....


Terbukti Hamidah yang tengin itu benar-benar tengin berganda.Tengin berganda tu bolehlah disama ertikan sebagai bebal yang melampau!

Kenapa aku kata macam tu? Sebab dia naik hangin kat aku pasal apa? Dia arahkan blogger bengapnya aka tukang jilatnya si Sahak bekas askar tu  menghentam aku pasal apa? 

Blogger Bengap @Tukang jilat bontot Hamidah

Aku bukan bertanding lawan dia di DUN N43 Sungai Rapat ini. Yang lawan dia,( biar aku bagi tahu dia supaya cerdik sedikit) ialah Ust Radhi Zainon dan bukan al-Husseyn! Itu pun nak kena bagi tahu ke? Kah! kah!

Beginilah jadinya apabila si Bebal dan si Bengap berhadapan dengan lawannya yang lebih cerdik! Macam mana Hamidah yang bebal melampau itu nak jadi wakil rakyat kalau aku dia anggap sebagai saingannya?

Ada orang bagi tahu aku, sebenarnya Hamidah tu tidak ada isu nak digunakannya terhadap lawan sebenarnya, Ust Radzi Zainon yang kelihatan lebih berketerampilan dan berwibawa.



Aku nak nasihatkan kepada Hamidah yang bebal melampau itu supaya banyak-banyak bersabar.Janganlah kerana suaminya berkahwin dengan anak dara tua, maka dia halakan kemarahannya kepada aku pula....berundinglah dengan baik dengan madu kau yang jauh lebih muda itu.

Sedarlah diri, bahawa kau tu dah semakin tua dan kendur tak bergetah macam muda-muda dulu.Tak guna kamu gunakan gambar 10 tahun dahulu untuk poster calon 2013.



    vs  

(DI POST OLEH BLOGGER AL-HUSSEYN)

Tiada ulasan: